søndag den 1. december 2013

1. december - med nisser på spil...

"HURRAAAAAAA - Det er første december idag og vi skal have ALT julepynten ned fra loftet - godmorgen mor og far - er det ikke bare en dejlig dag - og jeg har sovet med alt tøjet på, så jeg er helt klar"
Ja - så kan dagen jo ikke starte meget bedre.........

Ifølge vores juleplan skulle vi finde julepynten frem idag og med stor entusiasme blev nisserne placeret rundt omkring. Anders fik hans kasse med julepynt og minderne strømmede ud. "Ejjj - det var den jeg lavede i 0. kl..................Uhhh mit dejlige æseldyr, der kan spille julemelodier........................Nææææ mit juletog" osv. osv.

Drillenisserne var også vågnet af deres sommersøvn og havde været på spil i nat. Vi har nisser på loftet som kan være søde eller drillende. Idag var de søde ved børnene - de fik nemlig hver deres skrabekalender. Til gengæld havde de drillet mig, for mine orkideer var flyttet og de havde skrevet en seddel, hvorpå der stod at de ville have risengrød. .....



Drillenisserne har flyttet rundt på mine orkideer...................


Så i aften får vi risengrød og selvfølgelig har vi gjort en skål klar til nisserne :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar